Wednesday, June 20, 2012

Kesä on tullut

Mulla alkoi kesä eilen. Toisin sanottuna prätkässä on nyt kilvet. :) Kaiken maanantaisen jälkeen T:n ei tarvinnut kun käydä Arendalissa ja se sai kilvet kouraan. Eilen töiden jälkeen kävin ensimmäisellä pienellä koeajolla, jonka jälkeen vaihdettiin öljyt ja suodatin. Molemmat renkaat lähti myös vaihtoon, ja Poju olikin pukeilla viime yön ilman renkaita. Tänään T laittoi uudet renkaat alle, ja oli myös käynyt "ajamassa ne sisään". Siis tahtoi vain käydä pienellä ajelulla. Itse kun pääsin töistä niin lähdettiin kurvailemaan ja oltiin yli neljä tuntia reissussa, tosin kahvitteluunkin kului aikaa.. :)

T:llä on ollut itsellä kaksi samanmallista prätkää aiemmin, ja nyt sille on tullut VFR-kuume. Se suunnittelee laittavansa oman pyörän myyntiin ja lähtevänsä uudestaan Saksaan moponhakumatkalle. Saapa nähdä onko se tosissaan.

Kaiken muun hyvän lisäksi sain pomolta tänään hyviä uutisia. T:hän on lähdössä ensi viikolla kuukaudeksi pohjoiseen (autolla), mikä siis tarkoittaa että mun työauton hakuni hankaloituvat huomattavasti. Mä kun palautan auton aina viikonlopuksi pomolle, se pesee ja tsekkaa kaiken tarvittavan viikonlopun aikana. Se tykkää että firman auton pitää olla puhdas ja kaikin puolin kunnossa. Pomo lupasi että mä saan pitää autoa koko T:n pohjoisessa olon ajan! Kunhan vaan vien sen pestäväksi kerran viikossa siihen firmaan jonka kanssa sillä on sopimus. Sanoi vielä että kyllä mä voin sillä täällä lähiseuduilla ajella kunhan en mitään Oslonturneeta ala suunnittelemaan. :)

Ensi viikonlopulle on suunnitteilla kokoontumisajoihin lähtö, tosin säätiedotus on luvannut rankkasadetta koko viikonlopulle. Tiedättekö että se ei haittaa yhtään. Mä pääsen jokatapauksessa mopolla reissuun!

2 comments:

  1. Hyviä Poju-reissuja!
    Oon mökille lähdössä määrättömän tavaramäärän kans. Ilmat pitäs olla suhtkoht hyvät. Juhannusta sinne teillekkin vaikkei se taida vastaava olla kun tääl.

    ReplyDelete
  2. Hyvää juhannusta teille,tänään on kaunista ja lämmintä,illalla pelataan Unoa ja poltetaan kokko jos sitten huomenna vaikka Kiipulle.

    ReplyDelete